Young Athlete Triathlon In Front Of A Sunrise

Ja has completat la teva dur treball, has entrenat i has fet tot el possible per prepara't davant el desafiament de la teva carrera de triatló. ¿Però saps com prendre correctament les teves isotònics, recuperadors i suplements Nutrició abans de la cursa i a la d'avituallaments?

Tenir una dieta adequada i consumir suplements nutricionals de qualitat durant la prova, és una peça clau del seu èxit i que li permetran rodant la seva marca personal.

Per això hem reunit una sèrie de consells que us serà molt útil:

UNA SETMANA ABANS DEL ESDEVENIMENT:

1.- Maximitza el seu dipòsits de glucogen muscular i hepàtic i mantingui hidratat per assegurar-se que es el millor nivell durant la cursa.

2.- Augmenta la ingesta d'hidrats de carboni, entre un 60-65% calories diàries, pel matí a esmorzar un batut amb 50 GR. des d'EXTREM recuperació resistència MEGAPLUS .

3.- Intenta beure almenys dos litres d'aigua + beguda energètica o TÒNIC beguda( Si fa calor o se sua molt), que es corresponen a aquells litres, Així podem assegurar que vostè està ben hidratat.

Aconsellable demà mitja, prendre qualsevol tipus de barra d'energia solapa JACK o recuperació MEGAPLUS i mitja tarda un aperitiu amb un moviment de resistència de recuperació EXTREM sempre com a mínim dues hores abans de la formació o viceversa si entrena al migdia.

Aquestes mesures ajudarà a mantenir durant el dia el seu reserves de GLICOGEN

4.- Assegurar que el seu cos té tot el que cal sobretot en els temps dels entrenaments i competicions des és té un desgast màxima. Pren una càpsula diari de VITAPOL de MEGAPLUS és un multivitamínic amb minerals formulat per aquells atletes que necessitin més dosis d'antioxidants, vitamines del grup B i minerals.

5.- Nadó recuperar energia després de l'entrenament i pes EXTREM abans de les mateixes, Això us ajuda a hidratar-se i reposar glicogen abans i després del tren o la carrera.

6.- Planificar bé la carrera i comprovar que el tipus de productes que van té oferta en el refresc, prova-ho abans de provar mai res el dia de la cursa!!

EL DIA ABANS DE LA CURSA.-

Màxim de càrrega d'hidrats de carboni per la triatló, A més els àpats d'esmorzar, dinar i sopar, que ha de ser ric en carbohidrats i baixa en greixos: com la pasta o arròs amb tomàquet de salsa, amb peix blanc i compota de Poma de postres després de sopar prendre un TOTAL d'energia o EXTREM recuperació resistència MEGAPLUS batut i un TOTAL d'energia o EXTREM recuperació resistència MEGAPLUS batut, entre els àpats durant tot el dia.

EL MATÍ DE LA CURSA

1.- Esmorza alta en hidrats de carboni i algunes proteïnes inclou aproximadament tres hores abans de la triatló ( EJ: Resistència de recuperació de extrem batut amb flocs de civada instantània, endolcida amb mel, amb OVOAVENA MEGAPLUS pancakes) Mai que ignora l'esmorzar i no provar nous aliments abans de la prova.

2.- Evitar aliments rics en greix i fibra

3.- Intenta beure a glops petits beure EXTREM tir amb 500 ml. D'aigua a l'hora i mitja abans de l'esdeveniment (deixar de beure durant la darrera mitja hora per evitar la sensació de bufeta plena durant la cursa)

4.- Si per raons de desplaçament, Durant més de tres hores que he tingut esmorzar, durant la presa es pot menjar una peça de fruita o barres tipus recuperació energètica i si cal despertarà el pes EXTREM ja es farà amb el seu contingut de cafeïna.

DURANT EL TRIATLÓ

1.- nadó energia beure o beure TÒNIC MEGAPLUS de forma regular 500 a 600 ml. Cada hora), per mantenir la hidratació, substituir les vendes i mantenir els dipòsits de glucogen durant la cursa.-

2.- Repon energia a la cadira amb barres d'energia, fruits secs o daus de codony. És ideal per combinar-lo amb algun tipus de gel de energia EXTREM GEL o CHUPETIN MEGAPLUS.

3.- I per a la carrera, també el gel li donarà l'empenta final.

DESPRÉS DE LA CURSA

La clau per una recuperació ràpida és consumir una recuperació tan aviat com sigui possible com un batut de RECUPER poder MEGAPLUS i així recuperar i hidratar-nos. Al final de 30 minuts un batut d'EXTREM resistència recuperació, amb una peça de fruita (PLÀTAN,Poma) i energia Rod