Aquests són els consells per a cada fase:

Preparació

La primera fase té com a objectiu trobar l'augment en l'augment de massa i força muscular.

L'objectiu d'aquests esports és potenciar el màxim de força per a desenvolupar-la massa muscular. Recomana abans el tren un consum d'aminoàcids, que em pot aconseguir més suplementació a través.

Als voltants de 2 hores abans de començar el treball de musculació amb carrega màxim, Us recomanem preparar el múscul amb els suplements nutricionals de proteïnes i hidrats de carboni, a més de mitja hora abans de volumizers o pre entrenaments per evitar una ruptura muscular excessiva durant l'entrenament i ajudar a una recuperació serà més ràpida,prevenció de catabolisme muscular.

També pot ser interessant per consumir suplements de creatina, d'enfortir encara més la força i el múscul de creixement.

Productes recomanats

Grup guanyador-pes-prima

Rendiment

Fase destinades a la consolidació del múscul mida, Tall màxima i la reducció extrema de cos aigua grossa i subcutani.

En la pràctica hi ha temps d'espera, on és recomanable prendre petites quantitats d'hidrats de carboni i minerals mitjançant suplements especialment dissenyats per a aquest propòsit.

Productes recomanats

Recuperació

Fase destinat a la recuperació ecològica en els períodes de descans, descans actiu o recuperació entre els cicles de formació.

Al final la pràctica d'aquest tipus d'exercici, Una altra ingesta de proteïnes es recomana per regenerar l'estructura del múscul.

Aquests esports, A més, implica una excessiva sobrecàrrega articular, per què és forma preventiva és important protegir cartílag amb l'administració de substàncies que nodreixen de forma específica d'aquesta estructura.

Si desitja obtenir una major definició dels nostres músculs, també podem prendre suplements Cremadors de greix.

Productes recomanats