Triatlon 16

En la natació s'ha de dominar a la perfecció la tècnica del moviment entre totes les parts del cos, tant a nivell de prova individual com de prova sincronitzada, per tal de buscar la millor i màxima eficienciar.

Ara bé, Es requereix formació no només tècnica realitzades a la piscina pròpia, però que requereix una activitat exterior basada en una bona preparació física de base, un entrenament específic de gimnàs amb peses i flexibilitat.

En natació hi ha diferents maneres o estils com: Crowl (estil lliure), esquena, . braça i Papallona, cada un d'ells molt diferents requisits biomecànica.

Tenint en compte la distància a nedar, Podríem dir que determinades especialitats (200-1500 m) requereixen resistència amb un gran ús de la força, mentre que altres (100 m o menys) Clasificaríamos ens-los com a activitats on la velocitat i el poder són de gran importància.

Les diferents qualitats d'ambdues especialitat impliquen diferents hàbits alimentaris, i amb diferents aspectes nutricionals.

Nivell més lúdic pràctica no es limita a qualsevol edat ja que els beneficis que aporta a la salut que sigui una activitat molt adequada.

El sistema circulatori i la capacitat de transport i ús d'oxigen són efectes més immediats per a la pràctica de la natació. Sistema respiratori veu la seva forma d'augment, el sistema muscular és mobilitzat per al ple desenvolupament - rollando més força de resistència.

La pràctica regular de la natació genera efectes positius sobre la salut, que persistirà si s'atura a no se sentirà en forma.

A. -Especialitats entre 200-1500 m.

1. Característiques fisiològiques:

Beneficis bona esports se'ls dóna una gran resistència a la força, amb la participació:

  • Requeriment d'energia importants a Costa d'hidrats de carboni
  • Consum de proteïnes més important que en un esport de resistència pur.

2. Característiques de la dieta:

En general cal tenir una ingesta d'hidrats de carboni amb un subministrament adaptat- fer proteïnes d'alt valor biològic, és a dir, collations on dominen la embotits baixos en greixos, aviram o peix blanc, així com les patates, arròs, fruita o verdura.

En aquests esports, les proteïnes servirà per a estimular la formació del múscul ràpidament i eficaçment "destruït" durant l'entrenament o competició, i així millorar la recuperació.

Menjar abans de l'activitat es basa en predomini d'aliments de carbohidrats com flocs de civada o l'arròs com a hidrats de carboni combinat amb proteïnes que aporten l'essencial concentració aminoàcids.

Cal assenyalar, que si és qualsevol entrenament de força, a la piscina o fora, tornar a l'alimentació, Cal proporcionar una part important de proteïnes (pobre en greixos) on pot incloure batuts de Megaplus proteïnes que ens assegurarà una capacitat bona recuperació.

Entrenament de competició, requereix viatjar molts quilòmetres de natació, proporcionalment més que altres esports en les seves respectives especialitats, que fàcilment pot induir una fatiga psicològica, tan important és la suplementació amb suplements d'aminoàcids, tant pel seu paper com a estructural energètic.

Durant l'esport, Us recomanem que donar a hidratar begudes riques en minerals i hidrats de carboni 20-30 minuts.

B. -Especialitat era de distàncies curtes (< 100 m)

1. Característiques fisiològiques:

El bon rendiment es dóna mitjançant el desenvolupament d'una gran força tan aviat com sigui possible.

2. Característiques de la dieta:

Són esports que requereixen un major consum de proteïna en la dieta.

En l'entrenament de força, com a tal, és important complementar la dieta amb concentrats de proteïnes d'alt valor biològic, com SÈRUM-LÀCTIQUES, l'aportació d'aminoàcids no suposarà un excés de greix en la dieta, i assegurarà la preparació i la recuperació de diferents grups musculars que implicarà activitat.

El tipus d'esforç que és l'interval, és a dir ser un temps d'espera entre sèrie i sèrie, on ha de regenerar les reserves glucoge-no, ja sigui amb els pals , Pa d'arròs, Inhibilak, GEL D'ENERGIA,GEL EXTREMA sucs de fruita…, assegurar el cos omplint les reserves de carbohidrats abans del començament de la prova i poden ser tractats amb consum d'energia ràpidament digerible durant la competició entre dues sèries.

Natació, També és una pèrdua d'aigua que dependrà de la durada de l'esforç, i sempre és acompanyat per una pèrdua de sals minerals i energuia ser compensada amb preparatius BEGUDA ENERGÈTICA